Gang Pojebów

 

Dzisiaj stałem z wózkiem przy biedrze kiedy moja małżonka robiła zakupy (nie wchodzę do środka z wózkiem, żeby dziecko nie musiało obcować z plebsem). Obok mnie stał mały 10-12 letni chłopczyk. Rozglądał się, jakby cały czas kogoś szukał. Miał w foliówkach jakieś kolorowe kulki. W pewnym momencie do przechodzącej kobiety zaczął szeptać „gang świeżaków, 200zł..

Mały sprzedawał pluszaki z gangu świeżaków. Ja pierdole.

Tego samego dnia rano, podczas porannej lektury gazety (komórka podczas defekacji) przeczytałem artykuł, że gang świeżaków zrujnował komuś życie, że można ich zamawiać z Aliexpress, dokładne wyliczenia i tak dalej, i tak dalej. Niby poważny serwis informacyjny, a zajmuje się popytem i podażą kurwa maskotek z Chin oraz tym, jaki mają wpływ na nasze społeczeństwo xD

Ale jak się okazuje – mają i to spory. Na facebookowych grupach ludzie HANDLUJĄ KURWA ZNACZKAMI, sprzedają je za czekolady albo wymieniają na coś innego. Rozumiecie? Spotykacie się z kimś w szemranej uliczce żeby dokonać wymiany dóbr – tutaj dwa jajka z niespodzianką w zamian za kilka naklejek, żeby uzbierać na Brokuła Bartka xDDDD I to są prawdziwe dramaty. Ludzie jeżdżą po całej Warszawie i szukają wymarzonego świeżaka dla dziecka, bo musi być śliwka, a nie może być pomidor. Przecież to jest kurwa paranoja. Ja wiem, że dla dziecka zrobi się wiele, też mnie to czeka, ale nie lepiej zabrać dziecko do Smyka, w którym w 5 sekund zapomni o gównie z biedry? Pomijając fakt, że teoretycznie by zebrać na pluszaka z dyskontu trzeba wydać 2400zł xDDD PONAD DWA KAFLE ZA KURWA KAWAŁEK WATY KTÓRĄ KTOŚ NAZWAŁ PIECZARKĄ „PIOTREK”.

Tym akcentem kończę i idę dalej dumać nad kondycją naszego społeczeństwa, przynajmniej od strony mentalnej.

Osobiście marzy mi się truskawka Tosia. Pies miałby zabawę na kilka minut.

Grzegorz Barański

18.11.2016 16:10

Komentarze

DawixonYT, 12.01.2017 17:54
xd
01.12.2016 18:37
Oto przyklad pokskiego cebulactwa
24.11.2016 07:39
Śmieszne ale prawdziwe ludzie zajmują sie dupsami jak znaczki, pluszaki szkoda szczępić ryja na Polaków którzy łykają wszystko jak Sasha Grey 😃
23.11.2016 19:07
Hahahahahahah
Andriu, 23.11.2016 14:25
" (nie wchodzę do środka z wózkiem, żeby dziecko nie musiało obcować z plebsem). "Nie chcesz obcowac z tak zwamym przez Ciebie "plebsem" ale chodzisz na zakupy do biedry? Przykre. Twoje wysokie mniemanie o samym sobie powinien ktos w koncu zgasic. Jesli to mialo byc zartobliwe, to wybacz ale - nie smieszne. Gardze ludzmi ktorzy dziela spoleczenstwo na lepesych i gorszych. Sam wtedy stajesz sie rakiem Dakann.
23.11.2016 06:55
A teraz trochę z innej perspektywy,a mianowicie perspektywy KASJERKI.Wiadomym jest, iż do "darmowego" świerzaka trzeba zebrać aż 60 naklejek, ale ile trzeba wydać na owego pluszaka ? Na pewno nie 2400.Np. klient kupuje zakupy powiedzmy za 42 zł, ma kartę moja biedronka (darmowa karta lojalnościowa, na którą zbiera się punkty za zakupy oraz ma się zniżki na niektóre produkty) oraz kupił jakiś owoc/warzywo, a także kupił jakiś produkt oznaczony dodatkową naklejką. Dostaje zatem 4 naklejki. Jeśli klient zrobi zakupy powiedzmy raz na tydzień duże zakupy (bo i tak musi zrobić gdzieś te zakupy, stajtaśma, żarło dla gówniaków itp.) za ok. 200-300 zł to dostaje UWAGA ok. 20 naklejek ! Wiadomym jest, że papierosy oraz wysokoprocentowy alkohol nie wlicza się do ilości należnych naklejek, ALE PIWO już tak. A przy odbiorze świerzaka dostaje się do 3 naklejek.Zakupy gdzieś i tak trzeba zrobić, ceny produktów nie są podwyższane na czas takiej akcji, więc nie rozumiem bólu dupy. Aktualna sprawa dotycząca dostępności pluszaków jest problematyczna. Sklepy nie spodziewały się takiego zainteresowania, więc trzeba indywidualnie zamawiać (oczywiście za darmo po uzbieraniu tych 60 naklejek) wybranego przez siebie świerzaka u KIEROWNIKA sklepu.Tak to wygląda. Dodałam komentarz, aby zakończyć ból dupy. Szanuję i zawsze oglądam twórczość samego Dakanna oraz Dakanna i Kierownika od czasów Tosiewytnie. Zatem dziwię się, iż Pan Dakann nie dowiedział się więcej o tej akcji, np. z regulaminu, bądź choćby od KASJERKI. Prawdopodobnie stracę robotę, jeśli ktoś z mojej pracy zobaczy ten komentarz i mu się nie spodoba. No ale trudno. I tak planowałam odrobić sobie trochę na studiach a potem poszukać coś lepszego o nie powoduje skrzywienia pleców i bólu barku oraz stóp po 1 miesiącu pracy (to nie jest praca zarobkowa, nie da się wyżyć z takiej pensji np. gdy wynajmuje się kawalerkę za ok. 1200 zł).Z poważaniem,JA
21.11.2016 20:11
Ja skombinowałem naklejki i mam komplet za free i pies ma co rozpierdalać po pokoju xDD z chin idzie groszek, banan i kurwa kalafior na handel w ilosci sztuk 50
tragarz00@wp.pl, 20.11.2016 05:25
W mojej Biedronce dziś widziałem na kasach info, że bardzo przepraszają, ale nie spodziewali się tak wielkiego zainteresowania akcją i maskotki się im skończyły :D
Adrianna, 18.11.2016 18:28
Z Gangiem Świeżaków spotkałam się podczas wakacyjnego wyjazdy do Polski i gdyby nie to, że przez tygodniowy pobyt no ni chuja nie uzbierałabym tych naklejek, to sama nie pogardziłabym pieczarką Piotrek lub brokułem Bartek. Są mięciutkie, wykonane porządnie, w biedrze i tak zakupy robię, więc za maskotkę bym się nie obraziła, tym bardziej że mój wybranek ma na imię Bartosz. Truskawką też bym nie pogardziła, bo możliwe że przyszła córka dostanie na imię Antonina. No i chuj.
crucialbase, 22.11.2016 22:15
Aha.
MonikaM, 18.11.2016 17:42
.

Wgraj plik


Prześlij plik z komputera.
Niniejszym potwierdzasz, że posiadasz wszelkie niezbędne prawa do publikowanych przez Ciebie materiałów. W przypadku gdy dojdzie do złamania przez Ciebie praw osób trzecich lub publikowane materiały będą szkodliwe dla dzieci, zastrzegamy sobie prawo ich usunięcia w każdym momencie.

Zrób zdjęcie


Edytuj wideo


Dodaj komentarz


Zgłoś komenatrz


Czy naprawdę chcesz zgłosić ten komentarz jako nieodpowiedni?


cancelaboheader


cancelabotext


Szukaj



Subskrybuj kanał


Otrzymujesz powiadomienia o publikacji nowych filmów.



Czy na pewno chcesz to usunąć?

zaloguj się na urządzeniu mobilnym


Odwiedź