Nadajnik Raka #001

Musisz się zalogować, aby obejrzeć ten film.

 

Dzień dobry, słów parę o pielgrzymach, gówniodzieciach i jutubowych dramach!

Oto Nadajnik Raka, program po którym wylądujecie na onkologii z dwóch powodów:
1) Prowadzi go gruby, stary internetowy debil, Dakann

2) Treści w nim zawarte są mocno rakotwórcze

Program prezentuje moje autorskie myśli i jest tworem, za który odpowiadam osobiście. Także jeżeli szykuje się jakiś pozew lub mocna drama z udziałem internetowej gawiedzi, zapraszam do wylewania hejtu na mojego oficjalnego maila dakann@gmail.com. Groźby i zdjęcia martwych płodów mile widziane.
Tak czy inaczej zostawcie komentarz i widzimy się w kolejnym wydaniu Nadajnika. AVE ZJEBY!
Nadajnik Raka
|
2016
|
polski
|
00:04:17

Komentarze

KamilGrzenkowicz, 10.01.2017 18:24
Ooo hooy ale sie usmialem dziex Dakann
04.01.2017 18:01
Mocne bardzo mocne o Dakannie mnie rozwaliło serio Dakann rozwaliłeš mi system pozdro dla Ponków XDDDDD! TAKI SMACZEK NA KONIEC HEHEHEHE ->8==========D
MarekAress, 26.12.2016 00:30
nadajnik rakann super!!!
ShadowHunter, 26.12.2016 00:28
Mistrzostwo :D Osobiście spodziewałem się czegoś ala wasze ponki bez wypikanego przekleństwa ogladam znudzony pierwszy odcinek aż tu nagle żart na koniec XD
KrzysiekJałowiec, 25.12.2016 20:52
Borbob czy to ty???
BartoshKachmarec, 29.09.2016 22:01
XDD ZAJEBISTE
MariuszGoska, 10.09.2016 17:07
brakuje zeby po wlaczeniu 1 odcinka, kolejne wlaczaly sie automatycznie
MariuszGoska, 29.09.2016 21:57
+1
06.09.2016 11:25
1 odcinek zablokowany, a 4 już nie
31.08.2016 21:50
Kurwa Dakann zjebiste :D tęskniłem za tym. Wreszcie format gdzie jesteś cały Ty, bez jakiejś cenzurowanej oprawki i innego gówna. Pozdro
_1303033_, 14.08.2016 15:21
Super, kiedy nastepny odcinek?
MichałZawisza, 12.08.2016 09:52
chcę więcej!!
tooooo5, 11.08.2016 19:42
rakiem to jest ta strona bo jestem zalogowany a nie mogę obejrzeć bo muszę być zalogowany
maurosso, 11.08.2016 14:47
Piękne :) Nostalgia mocno...WINCYJ!
PawełGaj, 11.08.2016 14:19
ciekawe. jestem zalogowany, a filmik i tak mówi mi żebym się zalogował -_-
11.08.2016 06:30
Niebmogevsie zalogowac aby to obejrzec...
michu_taki_taki, 10.08.2016 23:48
No co jak co... ale kawał na końcu mnie rozwalił XDXDXD
WolfEye, 10.08.2016 18:15
Nie wiem Dakan skąd masz takie pomysły ale to jest ZAJEBIŚCIE DOBRE jak chcesz poruszyć jakiś temat to polecam ci zajawkę na dyrektora Domu Dziecka o de mnie z miasta który pieniądze potrzebne dla dzieci przeznaczał na swoje pieski chcesz więcej info to pod @ patryj1998jp@gmail.com
danio93, 10.08.2016 16:32
Jaki rak montował to gówno? Te spowolnienia i zbliżenia na twarz są tak wkurwiające że psują cały film.
Archie96, 10.08.2016 15:50
No kurwa, epickość wylewa się portem mini-jack
MonikaKułaga, 10.08.2016 10:42
Genialne! :D
Denta, 10.08.2016 02:54
Wyborne kurwa. Wielbię Twoje poczucie humoru i Twój styl wypluwania treści. Więcej wszystkiego. Więcej katojebania (sam jestem kato ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), więcej polityki i uchodźców oraz nacjopojebów (gdy tu włożysz kij, tworzy się prawdziwe złoto :3)
szop7, 10.08.2016 00:53
Dopiero pierwszy odcinek, a ja już mam raka mózgu, jak się jeszcze rozkręcisz to przewiduję przerzuty. Cudownie mierny content, panie Barański. Moje gratulacje.
SzalonaSrajMaszyna, 09.08.2016 22:08
Wyborne milordzie już dawno się tak nie uśmiałem czekam na więcej.
MonikaM, 09.08.2016 21:48
Kiedy następny odcinek? Lej na hejt jesteś stworzony do takich formatów.
Socash, 09.08.2016 20:25
Man, that was over the top!
BartoszRudzki, 09.08.2016 19:27
Podobno nie jestem zalogowany, nie no spoko Mediakraft...
BartoszRudzki, 09.08.2016 19:40
Polecam zrestartować przeglądarkę albo ściągnąć aplikacje na telefon. Wklep w sklepie Google Play Mediakraft i będzie :)
jonson2712, 09.08.2016 19:16
mam chrome i najnowszego flasha a tu ni chuja D:
jonson2712, 09.08.2016 19:39
To ściągnij apkę na androida albo iOsa.
jonson2712, 10.08.2016 20:44
Może jeszcze zainstaluje sobie ich system operacyjny i ustawie tapetę mediakraftu?
jonson2712, 19.08.2016 18:07
Jak chce to czemu nie. OS'a nie ma a co do tapet to nie jestem pewien.
Człowiek1989, 09.08.2016 19:03
Było super i świetnie Dakann jak zawsze mistrz . Czekam na kolejne odcinki :) 10/10
Tetris92, 09.08.2016 18:29
Nareszcie cos mega konkretnego czekam na wiecej
TheCaptnCook, 09.08.2016 18:06
Nie wiem co jest ze mną nie tak że mnie to bawi XD (Grzesiu gdzie kupiłeś tą koszulkę?)
FilipDomińczak, 09.08.2016 18:04
Bez tych zwolnień i będzie miód.
kurwiskojebane6969, 09.08.2016 17:55
Elo KURWA grubasie wypowiedz się o naszym prezydencie i pociśnij Legion Samobójców (a no i więcej chlania na odcinku)
fyv551, 09.08.2016 17:43
ja tylko chciałem powiedzieć że te zwolnienia ze zmienionym głosem są wku*wiające ale w sumie może i da się jakoś przyzwyczaić...

Wgraj plik


Prześlij plik z komputera.
Niniejszym potwierdzasz, że posiadasz wszelkie niezbędne prawa do publikowanych przez Ciebie materiałów. W przypadku gdy dojdzie do złamania przez Ciebie praw osób trzecich lub publikowane materiały będą szkodliwe dla dzieci, zastrzegamy sobie prawo ich usunięcia w każdym momencie.

Zrób zdjęcie


Edytuj wideo


Dodaj komentarz


Zgłoś komenatrz


Czy naprawdę chcesz zgłosić ten komentarz jako nieodpowiedni?


cancelaboheader


cancelabotext


Szukaj



Subskrybuj kanał


Otrzymujesz powiadomienia o publikacji nowych filmów.



Czy na pewno chcesz to usunąć?

Kontrola Chromecast


zaloguj się na urządzeniu mobilnym


Odwiedź